Mak…aku tension!!

Posted: October 1, 2009 in Merepek
cozimgirl kalu tension mcm ni lah!

cozimgirl kalu tension mcm ni lah!

cozimgirl sangat tension kebelakangan ni. Sebabnya terpaksa buat kerja org lain! Memanglah takde arahan atau paksaan mahupun ugutan bunuh. Tapi atas dasar tanggungjawab kita ni sebagai kulikutif (nama lain bagi pekerja makan gaji) cozimgirl buat la kerja org itu supaya proses2 kerja seterusnya tidak terjejas. Kita ni kerja melibatkan orang ramai dan ade dateline pulak tu. Kalau buat tak kisah aje lama2 semua kerja tertangguh dan orang akan marah kita balik. Dulu mmg tugas ni tugas cozimgirl, bila dah ditukarkan ke jabatan lain dan ada pengganti ambil alih. sebulan dua aje ok lepas tu dia buat suka hati mak bapak dia punya office. Hambik ko aku kutuk mak bapak ko haha. Sebab tu bila budak tu tak buat kerja, cozimgirl rasa tak best sgt sbb dulu time kita buat kerja ni semua berjalan lancar. La ni byk org dah complain. Bos pulak buat2 tak reti / tak ambik kisah (bos dulu..bos skang ok sesangat =) ). Pada yang baca ni (kot2 le ade yg kat opis cozimgirl terbaca sekali hu3) tolonglah aku!!! mcmana nak buat ni??

Comments
  1. qaseh_fara says:

    ni btol2 tension ni…sabo jela ye cozimgirl….mmg dh gitu rupenye si _ _ _. …phm2 sendirila ngn 3tmpt kosong tu ye…(kang sebut nama,mcm jahat sgt..huhu)…

  2. RMY says:

    Cadangan ….. kan ade E-aduan….apalaga…gunakan la…jgn bersubahat benarkan dia dpt gaji butoo….hehehehhe…kita tak salah kan…kan…kan…jgn tension2..muko copek tuo..nanti lagi la org bertambah tanyo..Bilo nak kawin??? Bilo nak kawin???

    • cozimgirl says:

      haha sentap skejap bila ckp pasal kawin😛. Ada E-aduan pon tak guna..complain la banyak mana pon kalau si ‘tut’ bukan nama sebenar taknak berubah gak mmeg takleh wat ape lah. silap2 angkat kaki.. kena cari org baru lagi..aduyaaiii! Alah omaakkk kawinkan den ngan laki kayo! tak payah susah2 nak kojo dok umah goyang kaki layan suami hahaha

  3. zawins says:

    muehehehe…
    saboo… standard la tuhhh…
    memang banyak spesis manusia macam tu….
    so cozimgirl kene tegas sket (bukan garang yerrrr… huhuhu)….
    nak tau camner tegas x tegas… kene refer kat akak yer…hehehehe…

    • cozimgirl says:

      uiks!! akak mmg terkenal dengan ketegasannye! sampai encik ‘tut’ bukan nama dalam IC pon takut. hehe anyway i salute u lah!

  4. RMY Enterprise says:

    elok la org tu angkat kaki..ganti org baru..kasi can kat org baru..tgk performance dia OK….cantik la…kalau performance dia x cun…e-aduan la lagi….e-aduan mesti kena amik tindakan..kalau tak NCR…hehheheh…caye la..cuba je la…xsalah cuba…

    • cozimgirl says:

      x nmpk cam sy ni jahat ker? ho3 ish..org tu dah buat mcm ni masih lg nak pkr psl dia kan? lepas tu complain bising2 apdaaaa aku ni ;(

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s