Special tribute to PEROKOK TEGAR

Posted: October 1, 2009 in Macam-macam Ada..

Terguling-guling cozimgirl tgk video anti-perokok ni. Mmg hebat n kreatif giler la org yg buat iklan ni sampai cozimgirl yang sememangnya tak merokok pon takda rasa nak merokok hehe. Kepada para perokok tegar, ingat2lah anda sebelum anda diingatkan. Bak kata pepatah “Merokok dekat dengan kematian” (huhuhu serammmm bunyi die!)

kalo tak insaf2 gak taktau ler..huhuh

nasib baik office tak tinggi mcm ni hu3

peringatan penting: jgn merokok dihadapan gf uols kalo taknak jd mcm gini!!


p/s: idea ni dtg lepas lunch td tgk 2 org member bantai merokok 2,3 btg lepas makan. Kalau makan sendiri takpe ni sedekah plak kat member2 (maksudnye dia hembus asap rokok tu dengan sesuka hatinya he3. A.Pejal n A.Sham jgn marah haa…)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s